Veelgestelde vragen

Kan ik een factuur ontvangen?

Na uw bestelling ontvang u automatisch per e-mail uw factuur.

Hoe kan ik een artikel zoeken?

U kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via het invulveld rechtsboven in de website. Tevens kun u ook direct naar de zoekpagina gaan.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
U kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin uw order nummer en de reden van uw annulering.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

---

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Als Track en Trace aangeeft dat uw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd. Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor u in ontvangst hebben genomen. Is niet niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.